Plimbare la Mălăiești 02.01.2011

După mesele copioase de Crăciun și de Anul Nou, șeful meu mi-a făcut propunerea să mergem într-o tură ușoară până la cabana Mălăiești ca să ne punem organismul în mișcare și să respirăm niște aer curat de munte. Astfel, am dat curs invitației și l-am chemat și pe verișorul meu Doru, care a părut încântat de idee.

În tura aceasta am fost foarte leneș astfel încât am făcut foarte puține fotografii, probabil și din cauza vremii care nu a vrut nicidecum să se îndrepte.

Urcarea spre cabana am făcut-o de la Râșnov, iar traseul deși ne așteptam să fie unul destul de ușor a fost solicitant, iar în ciuda acestui fapt ne-a mai alergat și Doru care avea energie neepuizabilă.

Leu Ionel
În această tură Doru a avut grijă să evităm întâlnirea cu moș martin folosind petardele care i-au mai rămas de la revelion.Leu Ionel și Doru
Doru
La cabană am avut parte de o primire prietenoasă, aici aflându-se și un grup mai mare care probabil au sărbătorit petrecerea dintre ani. Am savurat o ciorbiță delicioasă de fasole, un vin fiert și ne-am ospătat bine cu ce am mai avut în traistă, iar după un repaus scurt am început să coborâm.

Având în vedere că tura a fost una scurtă și jurnalul meu a fost unul pe măsură.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu